Längtar...



Det har inte alls varit mycket bloggande för min del, men ni får helt enkelt ha överseende med det. Just nu är det så mycket annat runt om som jag måste fokusera på. Allt det här med seperationen tär verkligen på en, men jag vet att jag kommer komma ur den starkare än någonsin. Å gissa vad jag längtar efter att få påbörja mitt nya liv tillsammans med dom som betyder mest för mig, Milo och Dizzie. Jag verkligen längtar tills allt det här är över, tills lägenheten blivit min, Mario har flyttat och jag fått ordning på allt. Det kommer bli så bra, jag blir bara mer och mer övertygad om det för var dag som går. Nu kan det bara gå mot det bättre!

Igår tog jag "ledigt" från allt och drog på Tungelsta rocken med Mysan å annat trevligt folk. Jag behövde verkligen det, bara komma iväg, vara bland vänner och slippa tänka. Det blev några öl och pizza, å sen när det slutade runt nio åkte jag hemmåt igen. Tog det lugnt framför en film å somnade sen som en stock.

Imorgon väntas ytterliggare en massa viktiga telefonsamtal och sen måste jag även ställa Milo i dagiskö. Det är så mycket att tänka på just nu att jag blir snurrig! Ni förstår inte hur skönt det ska bli när allt detta är över, fan vad jag längtar!!!


Be careful...
Postat av: Nathalie

You go girl:)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se