God morgon världen!



Så här kan en typiskt morgon se ut här hemma hos oss, Milo sitter å leker och jag tar det lugnt framför datorn/tv:n med en kopp kaffe i handen. Föresten, vet ni vad jag vaknade av imorse? Att Milo stod upp i spjälsängen, ni kan ju gissa om han va lycklig där han stod helt själv och jag va världens stoltaste mamma. Tänk att min prins klarade det helt själv, nu går det verkligen undan!

Annars har det varit en jobbig natt, som om det inte är nog med att skruttis är sjuk så har det även börjat ploppa upp nya tänder som gör ont på honom. Tycker så synd om mitt lilla hjärta, tänk om jag kunde ta över det onda så han slapp. Då hade jag gjort det på en gång, no doubt


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se