Ehm...

Eftersom Mario fick nå ryck å stack ut på en promenad med Milo (utan att fråga om jag skulle med?!?!) så sitter jag å Dizzan här hemma å bara njuter av lugnet. Det var nog det Mario tänkte också, att jag skulle få koppla av helt för en gångs skull. Så nu sitter jag här med en kaffe i handen och (konstigt nog) funderar på vad jag ska göra. Så lätt har jag att bara "ta det lugnt", nej, det finns inte i min värld längre. Jag måste hålla igång, annars blir jag rastlös å får panik. Tänkte slänga upp alla bilder från Vingåker och Skansen å berätta om hur vi haft det dom senaste dagarna, för det har verkligen varit fullt upp! Men så kom jag på att kameran ligger i barnvagnen å barnvagnen är ju ute på vift just nu, så jag får helt enkelt ta det sen. Ska nog hänga tvätt istället å slänga på en till maskin innan det blir försent! Efter ska jag nog göra iordning min klädkammare, eller damma lite, eller kanske rensa bland Milos kläder? Jaja, något åt det hållet blir det i alla fall. Visst är det jobbigt när man redan städat överallt och knappt har något kvar? Mehe... hehe.. he... Å jo, jag va allvarlig där.



Min finaste


Be careful...
Postat av: Izabelle

haha tanken som räknas? man lär sig aldrig slappna av

Postat av: Diana

Kul att du börjat blogga igen & att du har det bra med allt :) KRAM

2011-08-03 @ 19:03:25
URL: http://berlaansky.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se