Det är över nu...



Usch, jag vill bara kräkas. Att skriva det här som jag kommer göra nu får mig att inse hur verkligt det faktiskt är. Men ja, jag och Mario har bestämt oss för att gå skilda vägar men stanna som goda vänner. Varför är inget jag vill dela med mig av, det är alldeles för privat. Jag kommer alltid älska honom, alltid känna för honom. Men det blir bäst så här, både för oss och för Milo. Jag kan inte bara tänka på mig själv längre, jag måste tänka på min son och prioritera honom först. Vi kommer alla må så mycket bättre efter det här, hur svårt och hur jobbigt det än känns. Men vi är vänner och kommer fortsätta vara det, både för våran men framför allt för Milos skull. Sen får vi se vad framtiden har att ge, det jag vet är att vi är överens och att vi kommer göra allt för att Milo ska få en sån bra uppväxt som möjligt. Det är det viktigaste, det ända som betyder något. Just nu lever jag för min son, han är mitt allt och han får det hela att kännas lite lättare. Min ögonsten tack för att du finns, mamma älskar dig ♥


Be careful...
Postat av: emma

Heej. Har läst din blogg i snart 1 år våra pojkar är nästan lika gammla.. min pojke är född den 26 november:) Ville bara skriva en rad och ge dig en styrke kram, mitt ex bestämmde sig för ca 2 månader sen för att lämna mig efter 6 år tillsammans, kännde som hela värden gick under, men jag tackar gud för jag har min son som skiner upp mina dagar:) men vi är fortfarande vänner för sonens skull, fast de e lite jobbigt, men jag märker att allt blir bätter och bättre för varje dag som går. så kämpa på du har en liten guldklimp som kommer göra allt bättre ska du se:) kram på dig

2011-08-05 @ 20:56:47
Postat av: Denice

Nej gud vad hemskt "/

Hoppas verkligen att allt blir bra för dig nu då! <3

Postat av: emmeli

Lycka till med allt!

2011-08-07 @ 14:50:00
URL: http://blogg.mama.nu/emmelilindh/
Postat av: hedda ♥

åh va tråkigt :(

har ju läst din blogg enda sen innan du fick milo, nu har jag dock inte läst så mycket det senaste men följt dig på facebook och var förstått att något var fel. så gick in och kollade på din blogg.

lycka till dig! <3

2011-08-07 @ 17:30:00
URL: http://josefssonhedda.devote.se
Postat av: Carro

Jag har läst din blogg jag vet inte hur länge, klickar mig alltid in här bland det första jag gör på morgonen.



Ett break up är aldrig lätt och om man har ett barn tillsammans blir det ännu svårare. Men du ska veta att vad jag läst om dig och med min uppfattning om dig kommer du klara av det perfekt.

Du är en stark och underbar människa och du har en underbar son. What dosen't kill you makes you stronger :)



Stora lycka till kramar till dig och lillkillen!

2011-08-08 @ 13:18:24
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Vad tråkigt att höra:( men du kommer klara dig bra, det är jag helt säker på. Du är stark!<3

2011-08-13 @ 15:04:02
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Hannasofia

Har läst din blogg ett tag, och blev väldigt ledsen för din skull.. Att göra slut är bland det värsta som finns, men det kommer alltid något gott ifrån det. Ibland räcker det inte med kärleken, det är så mycket andra saker som ska klaffa och fungera.

2011-08-20 @ 02:11:24
URL: http://hannasofiap.blogg.se/
Postat av: Yohanna ♡

Vad tråkigt.. :/

2011-08-21 @ 17:08:08
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

Hej Gumman!

Jag har följt din blogg länge och det jag nyss läst måste vara jobbigt för dej.Men det absolut BÄSTA ni kan göra hur mkt vänner eller ovänner ni är,det är att ALLTID sätta MILO FÖRST...

Du kommer att klarar detta,det är jobbigt...Usch,jag vet hur jobbigt det är....Men DU kommer att klarar detta....har du hjälp av nära?

Även om det kanske inte hjälper dej just nu så vill jag bara säga att dom flesta separerar efter att dom fått barn...Kanske hittar ni tillbaka till varandra så småningom!Hursomhelst så är det en tuff period just nu,men det BLIR bättre Kramar till dej

2011-09-08 @ 11:23:14
URL: http://malinnes.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se