Jobbiga nätter, hemska minne, försvinn...



Jag hoppar i säng nu, känner hur både tröttheten och en jobbig jävla huvudvärk smyger sig på. Hoppas jag slipper mardrömmarna inatt, dom börjar bli jobbiga nu. Egentligen vet jag varför jag får dom, det har med mitt undermedvetna att göra, mitt förflutna. Det händer alltid vid den här tiden på året... Kan ni förstå att den 29 mars var det fem år sen den värsta natten i mitt liv utspelades? Fem år är lång tid, men minnena sitter kvar som om det var igår. Jag undrar om det någonsin kommer släppa?

Ni behöver inte fråga vad det handlar om, jag har skrivit en del om det i ett inlägg på min gamla blogg som ni kan läsa
här. Däremot har jag inte skrivit ner exakt vad som hände, mycket på grund av att det river upp allt för djupa sår. God natt...


Be careful...
Postat av: Malinne Mamma till Nellie 20 månader och Tiffanie 6 månader

styrkekramar

Hoppas du kan sova snart utan mardrömmar,Jag vet hur du känner dej...

Nu när jag fått barn vill jag skydda dom mot allt jag genomgått i mitt förflutna....Och jag hoppas innerligt att dom ALDRIG får uppleva det jag upplevt.



Kramar till dej


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se