Tröttmössesnack...



Nu går vi och lägger oss, eller Milo sover redan sen flera timmar tillbaks. Så jag går och lägger mig, dom andra sover dom också. Den här bilden är inte ens från idag utan den togs igår, but whattaheck! (Är det ens ett ord?) Skitsamma! Jag fastnade helt enkelt inte på bild idag, fast jag har inte ens testat men ändå. Not much to see, en osminkad Nattis med en toffs mitt på huvudet typ. Ser ungefär ut som jag gjorde när jag vaknade imorse, för den här dagen har verkligen gått ut på att inte göra någonting typ. Det mest ansträngande var vell en långprommis med hundarna, men annars har det bara varit slappa på soffan som gällt. Bortsett från all lek och bus med Milo såklart, fast det är ju bara skoj! Ja just det, än så länge har han inte fått nå utslag av morotspuren, hoppas det håller i sig! Föresten, ni som vet. Hur länge ska man hålla på med smakisar egentligen?

Ne, sängen kallar! Men först måste jag diska upp alla nappflaskor, nu förstår jag varför Mario hade så bråttom i sängs. Lata jävel!


Be careful...
Postat av: paola

När vi hade smakisar så ökade jag en tesked om dagen tills vi kom upp i hela portioner/burkar. Dock sägs det att man ska prova en ingrediens flera dagar pga allergi som du nämnde men så blev det inte alltid.

Postat av: Elvira

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 01:20:33
URL: http://smsalåna.nu

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se