Happy happy!

Våran tvättmaskin fungerar och jag är as glad! Det var ett sånt enkelt fel att det till och med är för löjligt att ens dra upp här i bloggen.... Hur som helst, ni lär nog förstå vad jag har sysselsatt mig med de senaste två dagarna, nämligen tvätta, tvätta och tvätta! Nu ska jag ta ett break och tralla ner till Mallan för kaffe å så ska jag mysa galet mycket med valparna, sen fortsätter jag med att ta itu med våran stora jävla tvätthög!



Den här donnan har börjat löpa och är riktigt ynkipynki, hon blir alltid så under den perioden. Mario ska däremot ta med henne på en biltur sen ikväll, för är det något hon älskar så är det att åka bil. Ja, jag vet... Inte ens mina djur är normala...


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se