Katrinplommon = BLÄÄÄ!



Milos miner han gjorde igår när jag gav honom katrinplommon va fan obeskrivliga, gud vad jag skrattade! Av att döma från bilden så kan ni ju gissa er till att han INTE gillade det och spottade ut det mesta. Känner mig nå jävligt elak då jag måste tvinga i honom det idag igen, men han är hård i magen så jag har tyvärr inget val. Hoppas bara han sväljer skiten idag så att det gör nån effekt. Mammas lilla krake! Senare ska vi till Annelie och Mickis, alla brydar ska samlas å säga hej då till våran kära Adina som åker till Kreta imorgon. Så det blir pizza och en jäva massa snack som vanligt ♥


Be careful...
Postat av: Sandra

Testa rapsolja i ersättningen, funkade perfekt på min son

Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Messmör funkar också,så slipper man den oljiga flaskan av rapsoljan.

2011-04-08 @ 14:14:50
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: jen

haha söte :P

2011-04-08 @ 14:43:31
URL: http://lifeofjen.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se