I heart my washmachine ♥



Milo sover fortfarande och jag har fikat klart, nu skulle en powernap sitta fint. Men jag vet att Milo skulle vakna precis innan jag somnat (som vanligt), så det är ingen ide. Istället ska jag nog ta tag i tvätten och försöka plocka iordning lite här hemma. Här ovan har ni våran nya tvättis, jag är super nöjd med den nu när den fungerar som den ska. Men den är det nästan roligt att tvätta jue, mehe!


Be careful...
Postat av: Anonym

fin tvättmaskin

Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

vad är det som är så speciellt med tvättmaskinen? :D

2011-04-05 @ 13:44:27
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se