Frustrerad!



Jag har ont i magen, mestadels beror det på en sak som Mario vill att vi ska göra men som jag inte har någon större lust med. Men helt ärligt, ska jag behöva tvingas göra något som jag egentligen inte vill bara för att göra andra nöjda å glada? Hade bara inte vissa människor läst den här bloggen så hade jag kunnat skriva exakt vad det handlar om, men man får helt enkelt passa sig för vad man väljer att dela med sig. Å allt jag någonsin velat med bloggen har varit att kunna skriva exakt vad jag vill, men dom dagarna är över... Tyvärr... 

Kvällen har i alla fall varit mysig, mamma och Jimmy kom förbi å spendrade kvällen med oss. Dom har köpt en jätte fin matstol till Milo, dessvärre var det leveranstid på ungefär en vecka. Men så fort den kommit hem till oss ska jag fota å visa er den! Vi fick även en ny hemtelefon av dom, en röd i smalare modell - as snygg! Så tusen tack till er ♥ Sen kom äntligen ett paket med posten som jag väntat på, fotar å visar imorgon. Måste ju även visa er vad det senaste paketet innehöll! Jisses, jag har en massa grejer att göra inser jag nu! Men som vanligt skjuter jag upp det till imorgon (hoppas vi), för nu mina kära små vänner så ska jag sova. Natti natti!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Du skulle ju kunna sätta lösenord på bloggen, så kan du skriva vad du vill :)

Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & gravid i vecka 27!

Svar: Nej. Du ska inte behöva göra sånt som du inte vill göra, eller som du faktiskt till och med får ont i magen av att göra. Det är en sak om det är något som är livsviktigt, eller är för Milos skull, då måste man ju.

Men nej, om du inte mår bra av det så tycker jag att du ska avstå.



Krams!

2011-04-02 @ 12:59:12
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: FowZie

även om det inte finns någon åldersgräns på vissa saker och ting.

Så finns det ändå en osynlig lag som gör att man inte kan få det man vill ha.

Är det rätt tycker du ? Vore det inte enklare om man kunde beställa det vad man ville ha direkt in i vardagsrummet?

2011-04-02 @ 14:07:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se