Det är ofattbart vad jag älskar den här lilla plutten!



Seriöst, den här ungen får mitt hjärta att smällta. Han utvecklas och gör framsteg för varje dag som går, idag har han tex börjat blåsa med läppar å tunga så dreglet flyger å far åt alla håll å kanter, men lika söt är han för det. Han går runt med sin gåstol till sin lekkorg och tar det han vill ha och han har börjat nynna innan han ska somna. Egentligen är det svårt att förklara allt, man måste liksom uppleva alla dessa små "nya" saker han hittar på för att förstå. Ni som redan har barn hajjar säkerligen vad det är jag menar. Men fy så roligt det är, det ska verkligen bli underbart att se denna lilla människa växa upp och få en alldeles egen personlighet.


Be careful...
Postat av: paola

Jag håller med dig, det blir bara roligare för vraje dag att följa sitt barns utveckling =)

Postat av: sofia linnea- mamma till mio

du beskriver dessa små dagliga mirakel jävligt bra tycker jag, det är ju så svårt som du säger det ska upplevas! Alltid lika roligt att läsa din blogg ;)

kram

2011-04-09 @ 23:04:23
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se