Barn måste vara det bästa som finns!



Bästaste Adina var nyss här å tog en fika med mig, har saknat henne! För er som undrar så jobbar hon som reseledare utomlands vilket innebär att man inte alls träffar henne ofta. På lördag åker hon igen, sen ses vi nog inte först i sommar nån gång. Men det är roligt att folk följer sina drömmar, jag har ju följt mina. Min dröm var ju att bilda stor familj, visserligen hade jag inte tänkt göra det vid den här åldern men va fan, ingenting blir som man tänkt sig eller hur? Det är nästan bara ett plus i kanten att det skedde tidigare än jag planerat, särskilt när jag vill ha tre små knoddar till. Nu tappar nog hälften av er hakan, "vill hon verkligen ha fyra barn"? Å ja, det vill jag! Nästa kommer däremot inte först om två-tre år, jag vill liksom hinna jobba lite innan. Helt ärligt så saknar jag arbetslivet och den där sociala biten! Men innan 30 så ska jag ha hunnit avla klart alla mina barn, det är i alla fall tanken. Sen hur det blir, ja det vet man ju aldrig...

Hur många barn vill ni ha?


Be careful...
Postat av: ninni

Skoj, kul att höra att fler "unga"mammor vill ha fler barn, jag vill ha två till. Alla tycker jag är galen som vill ha en till dock så har vi tänkt oss en till om ca ett år.

Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Jag är nöjd med Vilja. Det räcker så. Innan ville jag ha 1 till barn men nu är jag för trött av alla separationsfaser,8 månaders gnäll,alla tänder,feber och magsjuka. haha.



Men man ska väl aldrig säga aldrig. man glömmer väl hur jobbigt det var:P

2011-04-06 @ 15:02:34
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är mysigt med stor familj :) .. jag väntar mitt första barn nu i juni, skulle vilja ha 3 barn :)

2011-04-06 @ 15:51:06
Postat av: Sandra

Förhoppningsvis 2 till innan 30, annars får de vara ;)

2011-04-06 @ 16:41:23
URL: http://mystars.blogg.se/
Postat av: Iza

haha ja du högst en till, kanske beror på hur tjurig och envis dotter man har men sugen på fler är jag definitivt inte. När barnens syskon kärlek är som störst å de bråkar från morgon till kväll då känner man att två räcker

2011-04-06 @ 20:23:14
URL: http://vimsigaspindeln.blogspot.com
Postat av: paola

ett barn till iaf då jag tycker ett syskon är den finaste gåva man kan ge sitt barn =)

2011-04-06 @ 22:59:44
URL: http://paolax.blogg.se/
Postat av: Malinne Mamma till Nellie 20 månader och Tiffanie 6 månader

Jag har ju rätt tätt mellan mina,men är ändå sugen på en till redan ;)Så det kommer nog bli MINST en till,frågan är bara när hahaha

2011-04-07 @ 10:12:11
URL: http://malinnes.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se