TILL SALU!


Jag har bestämt mig för att sälja detta hårförlängningspaket då jag själv vet att jag aldrig kommer försöka mig på att använda det. Mestadels för att jag inte har någon jävla aning hur jag ska göra för att få det bra... Därför kommer jag nu sälja det, helt nytt och oanvänt. Orginalpriset för allt detta ligger på 1400, men jag säljer det för 800, först till kvarn är det som gäller! Till er som är intresserade, kontakta mig via min mail, [email protected]
 

Hårförlägningspaket innehåller 100 x 0,5 gram 50 cm keratinextensions 100% Human Remy hår - ljusblond, Glueiron värmetång, skyddsring och borste mm (det som finns på bilden).


Sen kan jag bara säga det att vi kommit iordning i nya lägenheten och vi verkligen stormtrivs här! Håller på å fixar å donar inför Milos ankomst, till helgen blir det till Ikea för att handla hem lite nytt också. Kommer bli så fint! Milo ligger fortfarande tryggt kvar i magen min och allting går så bra så. Ledsen för den kassa uppdateringen, men som ni förstår så är det mycket just nu. Vill bara passa på å tacka för alla gulliga och underbara kommentarer, ni är bäst! Även fast jag inte har tid att svara på dom så läser jag dom och blir alltid lika varm i hjärtat mitt, så tack ♥

Be careful...
Postat av: Tina

Nu är det ju bara 15 dagar kvar, jisses nu är du nära. :) vad roligt! Hoppas allt går bra och lycka till med förlossningen. kram

Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Härligt att ni fårr ordning in nya lägenheten, och att allt antagligen kommer att vara klart tills Milo kommer! Det är snart dags för den lille killen att kika ut nu ju :)



Hoppas att ni har det bra!



Kramar Anna

2010-11-09 @ 20:14:50
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Isabel

Vad härligt att du börjat blogga lite smått igen! Har itne kikat in här sedan du sa att du inte skulle blogga så mkt längre. Nu är det ju snart dags för BF, hur känns det? :)

2010-11-09 @ 21:49:18
URL: http://aizah.se
Postat av: Linnéa

FIN blogg!

2010-11-09 @ 23:45:36
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Skönt att ni har kommit i ordnng, klokt val av er att förbereda inför hemkomsten för Milo =) saknar dig i massor, och har något att säga till dig. Men tar det med din bloggåterkomst..

2010-11-11 @ 21:32:06
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: isabella

Jag vill köpa ditt hår! :)

2010-12-01 @ 13:53:47

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se