Jag blir tokig!



Vet ni vad smartarslet lyckats med??? Jo hon har lyckats blockera sitt hotmail konto, väldigt smart eller hur? Not! Har i alla fall tagit kontakt med några i supporten nu, så förhoppningsvis hjälper dom lilla mig. Annars får jag helt enkelt ta å skapa ett nytt konto, samt omaktivera de här på bloggen så att alla ni sötnosar som vill fortfarande kan ta kontakt med mig via mailen också. Bra va? Allt löser sig alltid, det brukar det ju göra - right?

Snart ska jag börja städa, fick sprängande huvudvärk igår så de blev aldrig av. Har redan satt på en tvätt i alla fall, så jag e på god väg. Sen ska jag och älskling åka å storhandla, första gången utan att någon annan är med - wihooo! Vi får låna morsans bil, gulligull! Ska försöka få honom att svänga förbi Jysk också, vill spana in nya möbler till balkongen. Kommer inte stå ut med dom vi har ännu en sommar, fucking hate them!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se