Visste ni att...



Förr var jag en riktig torsk på att röka inne om kvällarna, särskilt när Mario låg å sov. Japp, då passade jag på som den smygarn jag va! Va sedan tvungen att sitta med balkongen öppen i flera timmar för att lukten skulle vädras ut så Mario inte skulle känna något på morgonen. Men vet ni? Den jäveln är en riktig torsk på att röka i badrummet vill jag lova! Så alla dessa kalla nätter va liksom bara förgäves, synd att man inte visste de då! Nu menar jag inte att vi sitter å bombar ner vår lägenhet med cigarettrök, hell no! Men då och då händer det att man tar sig en gash inne.

Nej nu ska jag hänga upp sista tvätten, sen blir det bingen. En sak till, imorgon kommer pappa hit ♥ 


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Svar: Oh, det såg jag inte. Jag trodde att du missade att jag hade röstat. Det var inte på grund av länkningen, utan på grund av att jag ville att du skulle veta att jag minsann röstade ;) hehe!



Sov så sött du också! :)

Postat av: Ciiz

jag har aldrig rökt inomhus, de luktar så äckligt :P

2010-03-24 @ 20:40:14
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se