En annan syn på livet.



Mys å Liam kom jue förbi tidigare idag, vi skulle ju fixa hennes design. Men pga. vissa omständigheter bestämde vi oss för att ta det nån dag framöver istället, vi hade bra mycket annat att prata om. Har inte så mycket mer att säga, har en hel del annat att tänka på. Inte blir det bättre av att jag imorgon måste vara vaken under operationen, ska köra med lokalbedövning istället. Jisses, hoppas jag inte svimmar eller spyr. Eller jo föresten, det hade fan varit gött om ja svimmade å slapp höra när de sågar i skelettet.

Vet ni? Folk får tycka vad de vill om mig, säga vad de vill och "hota" hur mycke de vill. Jag bryr mig inte! Tidigare idag hände en sak, en händelse som fick mig att inse att det finns så betydligt mycket viktigare saker här i livet, kraftfullare och mycket mer känslosammare än vad åsikter från främmande människor någonsin kommer vara. Vill ni tracka ner? Försök, men den styrka jag byggt upp kommer aldrig att rubbas. Å till er som är ute efter "bloggkrig", försök med Kissie, Pissie å Dessie istället - de är nog större chans där. Jag är bättre än så, mognare än så och definitivt ärligare än så.

Tänk vad något så litet kan få en att ändra syn på livet?


Be careful...
Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes tävling pågår :)

Jaha vad kul :) jag ska nog chilla :)

Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Det är mums ;D tackar för din röst :D

snällt av dig :) kram kram

2010-03-24 @ 20:54:46
URL: http://myzaans.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se