Today I feel great!



God damn vad hungrig jag är! Men det är inte så konstigt då det inte blivit ett enda mål mat idag för fröken Sjöbeck. Ska jag vara ärlig så är jag ganska dålig på att äta överhuvudtaget när jag är ensam, tycker det är så jävlans tråkigt att behöva äta själv. Än mer att laga mat när det bara är till mig, jobbigt och tråkigt! Så då blir det lätt att man väntar tills det är dags att göra middag och äter då istället. Just nu väntar jag på att potatisgratängen ska blir klar, måste även ta å steka upp köttet - yummie!

Dagen har jag spenderat med min älskade vän
My och lilla Liam som har växt till sig rejällt. Han är verkligen en riktig charmör den där, mitt fina Gudbarn. Imorgon kommer dom över hit på en fika, samt pappa å Suss som kommit ner till Sthlm nu. Det blir mys! Funtar på om jag ska ta å baka något kanske? Kladdkaka brukar ju alltid uppskattas så det får nog bli de i såna fall.

Nej dags att steka kött nu, å ja jag ska svara på era comments - jag vet bara inte när. Oh, I'm such a sucker!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Det är sjukt trist att äta själv, ja. Jag brukar sällan orka göra mat, så för mig blir det ofta macka eller gröt. Hehe!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se