Time for a walk.



Underbart väder idag, så jag ska verkligen passa på att njuta! Först blir det en prommis med Dizzie och Gucci, efter ska jag gå å hämta Ice å ta honom på en promenix. Jag älskar när solen är framme, man blir för jävlans mycket gladare och piggare då! Men innan väntar en kaffe å cigg samt ett samtal till Mallan, hoppas hon inte sover nu! By the way vad tycker ni om ändringen på bloggen? HISS eller DISS?

När jag sen kommer hem ska jag ta en dusch å fixa till mig lite, sedan blir det till att tvätta hela dagen och ta en städ. Ska slå en plingeling till
Mysan också, måste träffa henne snart. Börjar bli sjukt "Mys och Liam - längtig"!


Be careful...
Postat av: Christina

Söta vovvar du har :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se