Sukling.



Hua, idag mår jag inte alls bra. Näsan rinner för fulla muggar, huvudet dunkar, kroppen värker! Ont i halsen har jag också, något jag inte haft sen jag opererade bort mina halsmandlar. Försöker samla ihop krafter till allt vad dagen innebär, måste ut med hundarna, ta ut Ice, tvätta och städa lite. Frågan är bara vad jag kommer orka, för helt ärligt så känns det som om jag skulle tuppa av vilken sekund som helst!


Be careful...
Postat av: Frida

Usch inge kul att vara sjuk :/ hoppas du kryar på dig!



Ja det var riktigt gott faktiskt :)

Haha okej, vilken tur då :P



Åh okej :) den filmen jag skrev om för några inlägg sen, The Blinde Side, en riktigt bra film! Annars vet jag inte, beror på vad du gillar för filmer :)

Postat av: Emma

Ja men precis! då vet du hur det känns. Ja det ska jag verkligen göra.



Härligt! jadå, hittils den varit perfekt :D puss

2010-03-17 @ 12:44:10
URL: http://emmagnifik.blogspot.com
Postat av: Hanna

SV Jodå det är fint :)

Vad hittar du på då ?

2010-03-17 @ 14:12:53
URL: http://brusella.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se