Sicken jävla pärla!

 

Idag har jag varit sjukt jävla duktig! Inte nog med att jag haft tvättstugan sen tio imorse så har jag även tvättat tre maskiner här hemma, snart är det där jädrans berget med kläder borta! Som om det skulle vara allt? Noppe! Har även storstädat hela lägenheten, jag är så jävla bra jag! En fet eloge till mig! Som toppen på allt ska jag unna mig en kväll med brudarna, det blir till att föra hemma hos Cornelia och sedan drar vi till Solli (Solidaritet för er tröga jävlar). Can't wait for the night to come!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Vad duktig du har varit :)

Postat av: ERICAPERZZON

Gud så duktig du är!:)



/E

2010-03-12 @ 21:55:05
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: djustd

Tack för att du vill vara med! :) Jag kommer läsa alla bloggar under veckan. kram!

2010-03-17 @ 02:56:09
URL: http://djustd.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se