Mys i soffan.



Så kommer min dag, kväll och helg se ut. Jag kommer ligga ihopkrypen i en filt som Guccan gör på bilden och förhoppningsvis blir jag frisk fortare då. Dessvärre verkar det bara gå utför, idag kan jag knappt ens andas. Så illa att jag va tvungen att ta min astmamedicin som jag annars aldrig tar. Jävla skit förskylning! Måtte jag bli frisk snart!


Be careful...
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: ja! Med dig då?:)

Postat av: pimpXprincess

Krya på dig!



Svar: Nej, det gjorde inte ont alls faktiskt :)



Jo, men nu har dörren varit stängd hela tiden, så jag tror faktiskt att dom har fattat ;)



Haha, så hoppas jag att det inte blir. Jag hatar värme, hehe! ;D Det räcker med vår för mig. Molnigt med solen bakom, så att man kan gå i t-shirt om man vill och långärmat om man känner för det. Hehe!



Jadu, inte mycket. Jag tar det mest bara lugnt. Du då? Försöker bara bli frisk?

2010-03-19 @ 21:31:42
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Lola May

Så söt!

2010-03-20 @ 13:33:48
URL: http://lolamay.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se