I'm such a sucker!



Jisses vad jag är dålig på att uppdatera nu för tiden, bättre har jag blivit på att be om ursäkt och komma med bortförklaringar över varför det inte blir så mycket bloggande å svarande på era kommentarer (som jag för övrigt har flera sidor att svara på). Men det är helt enkelt så att jag haft mycket viktigare och roligare saker för mig den sista tiden, å så börjar vi med bortförklaringarna igen - typiskt! Nej men helt seriöst, det får bli som det blir nu. Antingen har jag tid eller inte, något ni kommer märka!

Inte nog med det måste brollan komma hit å fixa datan lite också, den suger utan alla dessa program jag behöver! Så ja, lite har jag att skylla på det också! Gosh vad jag verkligen skulle behöva en ny, helst en laptop (min förra pajja jue, remember???) Kanske ska dyka in på 3:s hemsida å fixa en med mobilt abonemang? Hajja hur mycket bloggande det skulle bli då! Vart jag än hamnar så skulle jag kunna ta med mig the computer å skriva några små rader för er. Jisses, I know you would love that!

Ska försöka hinna med att slänga in lite bilder från kryssningen i fredags senare också. Brollan fyllde ju 20 så vi samlade ihop några å firade honom på fyllebåten Cinderella. Som jag för tillfället är ur less på! Kommer ihåg när man va 16 å hade as kul på den färjan, nu är det för mycket snorisar och fyllon som hamnat där. Men roligt hade vi det, as skoj faktiskt!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se