Helt jävla väck i huvudet!



Känner mig som en zombi för tillfället, vid liv men ändå inte. Är sjukt trött nu, det har liksom varit full rulle ända sen tidigt imorse. Har storstädat hela köket, toan, hallen och sovrummet. Har varit på promenad med hundarna och även tagit ut Ice på en runda. Har tvättat här hemma samt langat i de första maskinerna i tvättstugan. Ändå har jag hur mycket som helst kvar att göra! Måste fortsätta tvätta tills allt e klart, dammsuga hela lägenheten samt skura. Sen har jag faktiskt vardagsrummet kvar där det ska dammas å plockas. Hur fan ska jag orka? Det är fanimig ett heltidsjobb att bara "gå hemma", till er som säger något annat får jag lust att lappa till för tillfället. Ja mitt humör är inte det bästa när jag är trött och har ont i ryggen! Sorry, men ni får helt enkelt ta det.


Be careful...
Postat av: Carro

Sv: :)

Postat av: emelie

sv: hehe duktig du är som städar :)

Det kommer vara sjukt skönt sen när allt är rent, det lovar jag dig :)

2010-03-23 @ 14:45:23
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se