Gott folk, lågan har tänds och den är hetare än någonsin!



Jag har fått tillbaka min kärlek och bästa vän i mitt liv igen, men shit vad veckorna utan dig har varit tuffa! Jag har levt med en variation av gråt, sömn och tänkande. Även en massa jävla alkohol också, för mycket alkohol! Det har varit en jobbig tid, en påfrestande tid. Men nu är allt bra igen, nu känner jag mig hel igen.

Utan dig vid min sida fick jag tid att tänka, särskilt på hur jag vill ha det och på hur jag vill leva mitt liv. Men att känna den där otroligt starka smärtan innanför bröstet, det är inte värt ett liv utan dig. Rättare sagt, du är mitt liv! Jag älskar dig, mer än någon annan och jag vill inte för något i hela världen vara utan dig. Du gör mig hel, du får mig att må bra!

Kanske behövdes det här för att vi ska börja uppskatta varandra till den grad vi faktiskt gjorde innan vi började ta varandra för givet. Ett uppväckande av att vi faktiskt inte vill vara utan varandra, men måste ta tag å börja satsa helhjärtat på vårat förhållande för att få det att funka - utan en massa onödigt bråk. Ja, för det har varit mycket bråk på sistonde om små saker, oväsentliga saker. Fast vilket förhållande har inte svackor då? Det går alltid upp och ner, för den som säger nå annat - BULLSHIT! Livet kan inte alltid vara perfekt, kanske ens fantasivärld men inte verkligheten. Hur som helst:

ÄKTA KÄRLEK ÖVERVINNER ALLT
!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Åh, vad härligt att höra! :D

Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-02 @ 01:32:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se