Fy som fansiken vad kallt det är ute!



Jag är en snögumma just nu, eller än värre - en isgumma! En fucking jävla isgumma som är jävligt trött på den här kylan nu! Ge mig sol, grönt gräs och blommor i alla möjliga färger! Det är ledsamt att bara se vitt vart man än går! Fast man får vell ta å va glad över att snön inte är svart i alla fall, det om något hade fan varit deprimerande!

Hur som haver, mötte upp Issa och sedan tog vi oss en prommis till Gravfältet. Som vanligt möter man på idiotiska människor med hundar som inte har en aning om vad de håller på med, somliga bör helt enkelt inte ha hund. Synd bara att vissa inte fattar det! Hon från igår va värst, visste inte om jag skulle skratta eller gråta? Som Cornelia brukar säga: Det gör ont i hjärtat att se hundar i fel händer.

Just nu väntar jag på att baby ska komma hem från jobbet, sedan ska brollan köra oss till Willys för månadshandling. Egentligen har jag ingen lust, men det är ju sånt man måste göra också. Vad fan hände med tiden då det va roligt att åka å storhandla?! Ja den är ju förbi för länge sen kan jag tala om, synd - jävligt synd!

Senare ska jag ta tag i alla kommentarer som ramlat in under tiden jag hade mitt bloggbreak!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Jag håller med, vissa borde inte få ha hund!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se