Finally!



Äntligen tog Annelie (hon i blått) sig i kragen å skickade över bilderna från när vi senast va ute å röjjde på Solli. Påminn mig att INTE glömma min egna kamera nästa gång! Då behöver jag inte vänta i två veckor på att visa er hur kul vi hade det, haha! Aja, här kommer några i alla fall!









Whattafuck, vem fan e monstret längst ut till höger?!?!






Älskar er mina fina, har alltid gjort och kommer alltid att göra ♥
Längtar tills nästa gång vi drar ut & gör Stureplan osäkert!


Be careful...
Postat av: Elvira Eriksson

Söta bilder:)

Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes tävling pågår :)

Allt bra med dig idag ? :)

2010-03-24 @ 10:04:46
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja precis :) längtar verkligen! :D



Ja verkligen :) jo precis det är ju så ,

Men jobbar ju nästan varje helg då det är ob också så det är najs :)



Nej vilken jävla stil , så gör man fan inte :/ haha gör så! :P Det gjorde jag på jobbet då alla får och tar av saker i kylskåpet så skrev på mitt smör, "Fridas smör, rör du dör du!" haha x) men blir irriterad då det inte finns någonting kvar när jag väl ska ha det :/

2010-03-24 @ 10:28:55
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se