Dagen börjar med...



En bild på mina ögonstenar Dizzie & Gucci ♥

Timmarna går på fort! Har hunnit med en långprommis med Issa men annars har jag inte gjort ett skit! Sitter å klurar på vad man ska göra till middag, än så länge har jag kommit på en hel del bara det att vi inte har allt hemma och då måste gå ner till affären å handla. När jag sedan frågar Mario om han har lust att springa ner till lillkjoren får jag till svar: Jag orkar inte! Nehep, men vad trevligt då! Ser det ut som jag orkar när jag har en massa annat att ta hand om, så som tvätt, disk, golv och sedan middag??? Nej, men här tänker vi bara på oss själva tydligen! Så då blir det ingen mat, jag klarar mig! Frågan e hur han kommer klara sig när han sitter där imorgon på lunchen, vrålhungrig men utan något att äta. Å frågan är då hur jag kommer klara mig när jag sedan får hem en sur och hungrig man? Jaja, jag kan ju alltid skicka med honom några morötter att knappra på! Å nej, jag är inte elak inte! Bara trött på att ständigt få vara hjärnan i vårat förhållande! Hm, ett utbrott kanske hjälper honom på traven?

Jaja, vi får vell se hur det går. Nu ska jag fortsätta busa med mina småttingar, dom får mig liksom på bättre humör.


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha, hon brukar inte ha målade naglar ;D



Härligt det!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se