Bakis & skakis efter gårdagens bravader.



Jävlar vilken kväll det va igår, vi hade det så roligt på Solli jag och mina favvo brudar! Men då jag fick stressa gärnet till bussen igår när jag skulle till Cornelia så glömde jag självklart kameran också, tur va så hade Annelie med sig sin! Har dock inte fått bilderna än, men när hon skickar dom kan ni ge er fan på att dom kommer upp på bloggen med detsamma!

Till råga på allt blev en vän förbannad igår, egentligen fattar jag inte ens varför (?) Vi körde en
busringning på henne som en rolig grej, men dessvärre uppskattar vell inte vissa människor såna skämt eller så har människan inget sinne för humor överhuvudtaget. Men att hon sedan kallar oss för horor och ber oss dra åt helvete? Whattafuck??? Det är då tanken slår en att alla kanske inte är dom de utger sig för att vara? Jag vet inte riktigt, tycker bara det är synd. Men vänner som kallar mig för sånt å säger sådana saker, dessa vänner klarar jag mig utan! Även om det till råga på allt har varit en jag stått väldigt nära, därav blir man chockad över att människan kan kasta ut sig såna saker också...

Jaja, ska slå en pling till Annelie nu å kolla om hon lagt in bilderna.


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, det ser riktigt äckligt ut!



Jo tack, med mig är det bara bra. Hur är det själv? :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se