Är det inte underbart...



Att få vakna upp till solens gnistrande sken? Allvarligt, it makes my day liksom! Jag älskar sol och ljus, man blir på sånt bra humör och det behövs en tidig morgon som denna. Idag åker brillorna på, det är en sak som är säker! Frågan är bara vilka jag ska ta? Har sjukt många, är liksom expert på att köpa x-antal många varje sommar även fast jag har så det räcker och blir över hemma. Men hellre för många än för några!

Ska snart ta å göra mig lika fab som på bilden, sedan bär det av till arbetsförmedlingen för mig och Gucci. Dizzie lämnar jag till Jimmy under tiden, då jag efter ska hem till
Mysan å fika. Saknar henne och lilla Liam, mina finaste ♥


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se