Aint he wonderful?



För mig är han en riktig pärla, den vackraste lilla Liam jag någonsin skådat. Det va verkligen mysigt att spendera tid med honom och Mysan idag, vi drack kaffe å snackade skit. Självklart myste jag en massa med lillkillen också, he's just too adorable! Man vill liksom inte lämna ifrån honom fast man måste då kissblåsan håller på att spricka eller när man måste ut å ta sig en cigg eller när han blir hungrig å måste ammas. Helst av allt vill man bara sitta där, höra hur han andas och kolla på honom. Japp, I'm stuck! Längtar tills nästa gång vi ses, vilket förhoppningsvis blir snart :)

Nu ska jag börja med maten, idag bjuds det på köttfärslimpa, potatis och gräddsås - yummie! Jädrans vad hungrig jag blev nu!


Be careful...
Postat av: alice

Jadå :) Allt är bra här! Självdå?

Postat av: LINDEROTH

Åh så söt!

2010-03-16 @ 10:54:58
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se