Tävlingen avslutad.



Jag har precis tagit fram vinnaren till min första tävling om ett smycke designat av mig, spännande va? Kan säga att det va sjukt svårt att välja, men det kommer flera tävlingar framöver så det är bara att kämpa på!

Den som vann detta smycke är
denna underbara och otroligt vackra tjej! Grattis till dig gumman! Om du skriver din adress i en kommentar (godkänner den såklart inte) eller via mailen så skickar jag dig smycket redan imorgon.

Nu: Ut med hundarna, tjingeling!


Be careful...
Postat av: Emmelist

grattis till henne :D

Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Jag sitter här och gråter, så himla glad blev jag nu.. (du vet ju hur känsliga vi är :p)

GUD GUMMAN, du förstår inte hur glad du precis gjorde mig. TACK FÖR ATT DU GJORDE MIN DAG!! ♥♥

2010-06-07 @ 11:49:34
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se