Sick and tired.



Toast är det nya påhittet i mitt sk. sugbegär, jordgubbarna och den nypressade juicen gjort på apelsiner och citron visste ni ju redan om. Jag mår lite illa just nu, kanske inte så konstigt? Hade det varit innan graviditeten hade jag spytt av att se en sån här frulle så tidigt på morgonen, men nu skriker magen efter mat det första den gör.

By the way, har ni sett vädret?! Hallå, vad fan hände med solen och värmen?!?! Idag blir det till att bunkra upp sig med ett tjockt lager kläder, det kan jag lova. Ska ju iväg på den där jädrans kursen vilket inte alls känns så där jätte lockande, men bara att tänka positivt å se framåt. Kanske får jag ut någonting av den? Eller, kanske inte...


Be careful...
Postat av: Vonna ♥

Sv: Va trevligt. =) Hoppas du haft en bra helg ? KRaM

Postat av: Anonym

Hehe okej :)

Åh okej vad spännande, önskar du något kön eller spelar det ingen roll? :)

Haha oj jag vet inte, vill ändå ha rätt tidigt så om något år kanske :D

2010-06-07 @ 11:44:09

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se