Brunch?



Jag har precis smällt i mig värsta frullen eller ska man säga lunch? Va fan är det dom säger där borta i USA, brunch va? Jaja, whatever! Gott som fan va det i alla fall, melonen och jordgubbarna var nog dagens bästa, top tio liksom.

Nu ska jag ut i solen å dricka kaffe samt smälla i mig chockladmuffins med Malin och hennes mormor. Tur att man kan äta så mycket gott när man är på smällen, som Tessan sa "upp går man ju ändå".

Svarar på alla era urgulliga kommentarer sen ♥




Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Fyfan vad gott med tomat och jordgubbar! Nu blev jag ju skitsugen :D

Postat av: Thessan

gott det ser ut! Sol å värme idag! Sommar ju!!

2010-06-03 @ 16:22:23
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad gott :) Jordgubbar är så gott! och chokladmuffins är inte så illa det heller ;P



haha aa det låter väldigt bra :)



sv: Ja dagen man tog studenten var underbar! Bästa dagen i livet hittills tror jag :) Ja jag längtar också tillbaka tilld en dagen.



Ja sånt är alltid bra :)



Jaha oj då. Ja första raktionen blir väl så för man blir chockad. Men det är bra att man diskuterar igenom det som ni gjorde :)



haha ok, ja jag förstår det. Det är inte kul att känna att man har mycket mindre i inkomst och att nån annan får betala mer. Men man kan inte alltid göra nåt åt det. Sen bara att ha nåt att göra känns viktigt :)



Okey :) Ja jag föstår det. Hoppas att kursen innehåller nåt intressant.



Vad kul :) Vad beställde du? Gick det bra?

2010-06-03 @ 17:52:20
URL: http://anile.se
Postat av: Tina

Åh såg ut som en god frukost. Jag älskar frukost!



sv: Usch ja det finns ju människor till allt dessvärre. :/ Vet inte om solen är hemsk men mina hormoner gör mig så jäkla varm bara. Annars tycker jag det är underbart med sommar och sol. Får se hur länge jag tycker det bara ;)

2010-06-03 @ 23:53:33
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Tilda

God frukost!

2010-06-05 @ 13:01:41
URL: http://tildajaremo.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se