Superwoman!

Tänk att jag vaknade upp i stan för några timmar sedan och nu sitter jag här hemma, helt slut efter allt håll igång. Har tvättat dos maskinos, varit ute på promenad med hundarna, tagit hand om disken, duschat å plockat lite. Klockan är inte ens nio och jag har ingenting mer planerat på schemat än att feting slappa, me like! Ska ta å vila lite och efter det blir det till att ta hand om kommentarerna och svara på alla frågor, ja om det nu inte visar sig att jag får fullt upp med något annat. Här kommer i alla fall lite bilder från igår!


Takterrassen va väldans mysig!



Vi grillade ryggbiff, paprika, champinjoner och åt potatis, sallad och tsatziki till det - mummans!

Efterrätten va minst lika god den, gammaldags vanlijglass med jordgubbar.



Har gått å blivit tokkär i nakenhunden Zigge, sjukt jävla söt och charmig är vad han är!


Köket såg ut så här.


Här har vi vardagsrummet.



Badrummet va sjukt snyggt och hade både ångdusch och jacuzzi.


Hela vindsvåningen va i alla fall sjukt jävla snygg, nästan så man bara vill flytta in där på en gång! Inte nog med det så hade dom till och med egen hiss upp till själva lägenheten, helt sjukt. Vem fan har en hiss hemma liksom? Där kan man snacka om pengar! Såna pengar som jag i framtiden också kommer tjäna, hur har jag bara inte listat ut än...

Vill passa på å tacka mamma och Anna för en jätte mysig kväll i alla fall


Be careful...
Postat av: almstroom

varsågod :) jadå alltid mysigt (:

Vi bor väl 5mil ifrån varandra cr =)

Förlåt att jag inte svarat på nga dagar

hur är det med dig då

Postat av: Jessica Hill [foto]

Sv;Haha, ja :) Nu är det bara en och en halv vecka kvar av jobbet. Sen får jag äntligen sommarlov - på riktigt. Känns underbart ! :)

Hur är det med dig? :)

2010-07-14 @ 14:48:36
URL: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: Tina

Ingen fara haha :) Hur är allt i värmen? Åh vilken fin lägenhet!

2010-07-14 @ 18:41:31
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vilket fint hus!

Maten såg riktigt god ut

2010-08-08 @ 23:49:40
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Shit, lyxigt. Jag undrar hur gammal du är? Är ganska nybliven läsare till din blogg.

2010-08-20 @ 20:09:42
URL: http://avoryshop.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se