Fönt ja en körv så höppe ja i älva!





God damn it vad jag har sovit! Vaknade för kanske en timma sen, men gissa om det behövdes? Den här merrevärken tar kol på mig vill jag lova!

Har precis lagat dagens sena middag, korvstroganoff. I like it! I alla fall när jag gör min egen, den är bäst! Just nu ligger den på en tallrik å väntar på mig, ja för jag kände att ett inlägg innan va nödvändigt! Nej nu ropar älskling på mig, time to eat!

Tjingtjong!


Be careful...
Postat av: angelica

Heej gmn! allt e bara bra :) sj? :*



Åh, härligt :)) hihi, jadå massa sj? (:

Postat av: pimpXprincess

Skönt med lite vila :) Hoppas att värken går över snart!

2010-02-03 @ 21:47:46
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se