Time to quit smoking dear!



Hela familjen har sovit konstigt inatt, somliga har inte sovit alls. Jag har sjukt ont i min rygg och är fortfarande helt nyvaken. Det blev inge bloggande igår, inga bilder och inga svar på kommentarer. I know, I suck! Nej men det riktiga livet kom liksom ikapp mig, det är ganska kaotisk här i Jordbro just nu. Mer kan jag inte säga...

Föresten, idag slutar jag röka. Tror ni jag lyckas? Jag hoppas verkligen det, men kan ju säga att jag redan nu börjar känna mig röksugen till max. Stå emot Nathalie, stå emot! Jag kan klara det här, för visst fan är vell jag bra starkare än en massa nikotin å gifter? Jag måste vara starkare än så!

Tänk alla fördelar med att sluta:

- Man spar mer pengar, närmare bestämt 14600/per år
- Man luktar godare
- Luktsinnet förbättras
- Man slipper bli gul om fingrarna pga. käran
- Man slipper gå ut i kylan under vintertid
- Man behöver inte stressa av tåget för att ta en cigg
- Hälsan förbättras
- Förhoppningsvis slipper man lungcancer
- Man slipper leva med ett beroende i sitt liv och kän ägna så mycket tid till annat


Wish me luck bitches!


Be careful...
Postat av: ella

Lycka till!! Börja inte igen :D <33

Postat av: Malla

Ja det ska bli så härligt! Allt är bra med mig :D Lite dålig fantasi bara, har ingen aning om vad jag ska hitta på :P Du då?? :P

2010-04-06 @ 11:51:46
URL: http://eekdahl.blogg.se/
Postat av: Veronica - 18år och gravid <3

Sv: Jag har vart hos min pojkväns pappa i Mora över påsk. Har vart jätte mysigt :) Vad har du själv gjort? :)

2010-04-06 @ 13:09:32
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: pimpXprincess

YOU CAN DO IT! :) <3

2010-04-07 @ 00:18:51
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se