I have already knocked you down, remember?



En sak man kan tycka att folk borde lärt sig vid det här laget är att INTE bråka med fel människor, att bråka med mig är som att sätta sig upp mot Mike Tyson. You can't handle it! "Liten men tuff" är ett ordspråk som passar bra in på mig, plussa på lite mer galenskap och agression å så har ni mig. Självklart är jag oftast snäll, vacker att titta på och otroligt omtänksam. Men när det handlar om vissa människor då blir jag en elak och arg, som ett lejon som bara vill slita itu människan å se till att det inte finns någon morgondag för denna.

Jag har hamnat i bra många fighter genom åren, just för att folk tror att jag är någon man kan trampa över - but hell no! Dessa personer åker ner med smällar som lämnar ärr i både själ å kropp resten av livet. Skammen över att ha blivit nerslagen tar nog dom hårdast, själv skrattar jag dom bara rakt upp i ansiktet. Det handlar inte om storleken när man hamnar i bråk, det handlar om styrkan. Å även fast alla jag bråkat med varit tio gånger fläskigare än jag så har det alltid slutat med att jag gått iväg utan ett enda märke, medans dessa blivit totalt mörbultade.

Observera nu att jag aldrig varit den som påbörjat bråken, bara den som avslutat dom! Faktum är att jag hatar bråk och jag hatar slagsmål, men ger någon sig på mig då ger dom sig på fel brud.

Så, nu vet ni det allesammans. Don't mess with those you can't handle!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Det är bra! Man ska varken ta skit eller slag.

Postat av: emelie

svar: Ursäkta för sent svar, men har inte haft stor lust till att blogga.

Men jag hoppas allt är bra med dig och haft du har haft en bra vecka hittills :)

2010-04-15 @ 02:33:19
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallåå Nathalie.. Så där skriver man väl inte! Tänker du inte på dom andra som läser det där? Eller har du inget samvete? Du skriver stolt att du "slagit" ner folk! What?? liksom.. Det är väl inget man skryter om?

2010-04-15 @ 09:47:49
Postat av: mmautildah

Joootack jag överlever faktiskt :)

självdå?

2010-04-15 @ 14:36:26
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se