Villkorslös kärlek ♥


Har jobbat sen i torsdags och fortsätter till fredag, däremot är jag ledig på tisdag vilket behövs då jag har en massa ärenden att uträtta. Det känns som om det ända jag gör nu för tiden är att jobba, ta hand om Milo och Dizzie, laga mat, sköta hemmet och tvätta. Fast det är vell så livet ser ut för en ensamstående småbarnsmamma? Däremot klagar jag inte, det ända som känns jobbigt är att jag inte får spendera lika mycket tid med Milo som innan. Jäklar vad jag saknar honom så fort vi är ifrån varandra! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är helt sjukt hur mycket man kan älska en människa som jag älskar min lilla prins. Villkorslös kärlek är vad det är, den bästa kärleken utav dom alla ♥


Be careful...
Postat av: Therese Carlsson

Fin blogg och jättefint kort på er =)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se