Min lilla sjukling, mamma älskar dig mest och mer än så <3


Det har varit sjukstuga här hemma och ett flackande fram och tillbaka till Sachsska barnsjukhus den senaste veckan. Milo har varit jätte dålig, det började i söndagskväll när han vaknade upp å bara krampade utan att få någon luft. Jag fick panik och ringde 112 på en gång och ambulansen kom efter bara några minuter. Det visade sig vara feberkramper och falsk krupp så det var bara att åka in med dom till sjukan på en gång. Väl inne hann han sova ett litet tag innan nästa anfall kom, det blev då till att ge både kortison och adrenalin. Min stackars lilla älskling, jag har nog aldrig sett honom så ynklig som då. Det gör så ont i hjärtat och man önskar verkligen att man bara kunde ta ifrån honom det onda och göra allt bra igen. Dessvärre funkar det ju inte så... Hur som helst så va vi tvunga att åka in i tisdags igen då hans feber bara steg och steg även fast jag gett honom både Alvedon och Ipren. Fick då antibiotika utskrivet så nu hoppas jag verkligen att han blir bättre och att febern ger med sig snart. Är han inte feberfri till lördag så måste vi åka in med honom igen, men jag hoppas verkligen för hans skull att vi slipper det, att antibiotikan hjälper och att han blir frisk så fort som möjligt ♥



Be careful...
Postat av: Jenny

Usch,vad otäckt :( Det är så hemskt att se de små må dåligt! Hoppas han har kryat på sig och att ni får en trevlig helg =D Kram

Postat av: Nathalie

Men fy sjutton , jag är en super mes och blir typ tårögd när jag läser för jag kan tänka mig paniken och hur lille stackarn mådde! Du är så duktig som gör allt det här själv med! Hoppas ni slapp det här kort efter!!

2012-03-02 @ 19:51:11
URL: http://mylovley.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se