Hinder efter hinder.

 

Varför ska livet vara så fruktansvärt svårt för? Så fort man kommit över ett hinder så kommer nästa... Jag kämpar verkligen för att få vardagen att gå ihop med allt vad den innebär men nu står jag där igen, bakom ännu ett hinder och undrar hur fan jag ska komma över det. Tänk om jag inte kommer på någon lösning? Tänk om det inte går som jag tänkt mig? Vad gör jag då?

 

Jag vet att jag är en person som oroar mig för mycket i onödan, sån har jag alltid varit. Men när det kommer till den delen att jag måste förlita mig på andra och inte bara mig själv, då kan jag inte annat...


Be careful...
Postat av: Therese Carlsson

Sånt är livet att det kommer hinder och jag tror det finns hinder för att utmana oss i livet så att vi på något sätt kan försöka lösa det... Det finns hinder och jag tror det alltid kommer finnas det på ett eller annat sätt.. Tyvärr så är livet så...


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se