Härliga måndag!



Är det bara jag som känt den där härliga vårkänslan idag? Helt underbart! Så underbart att vi till och med körde årets första grillning, taste like heaven! Från och med nu vill jag bara grilla typ, men får nog hålla mig lite. Annars är nog risken ganska stor att jag hunnit tröttna på det redan innan sommaren ens hunnit komma och det om något vore ju illa!

Å som svar till dig Emily:
Det är inte menat att låta "dryg" när jag svarar på frågor, det handlar nog mer om hur ni läsare faktiskt läser det jag skriver. Att köra på en massa smilisar är inte riktigt min grej och då blir det vell lätt att man framställs som dryg kanske?

Well well, snart blir de BB. Jävla skit att Hannah valde att lämna igår, för oavsett hur bränd å korkad hon än är så va det trots allt hon som gjorde BB roligt att titta på. Men nej, nu får vi se slisket Rodney istället. Kul... verkligen... jätte kul... suck!

Be careful...
Postat av: Emily

Det har du faktiskt rätt i :). Smileys gör nog mer än vad jag tror, haha! Sorry! Kram


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se