Älskade du.



Så har min lilla trollunge blivit sjuk igen, 39.7 graders feber hade han imorse när han vaknade. Hostan vägrar ge med sig den med, han har nog haft den i en månads tid nu. Blev en tripp till vårdcentralen där dom "konstaterade" att det är ett långvarigt virus. Ovanligt va? Varje gång jag gått dit så skyller dom på virus, men hur fan ska dom veta det om dom aldrig tar sig tid för några prover? Ordinationen blev Ipren/Alvedon var sjätte timma och Mollipect, seriöst? Hur bra är det att ständigt ge alvedon/ipren för Milos lever? Å den där Mollipecten kan ju slänga sig i väggen med tanke på att den inte hjälper ett skit. Så jag får sitta här å se min älskade son må dåligt utan att kunna göra något åt det. Känner mig hjälplös och jävligt irriterad på den svenska sjukvården. Nu är det bara att vänta, försvinner inte febern inom två-tre dagar skulle vi komma tillbaka. Jag hoppas den försvinner, för annars får dom ett helvette där borta. Tänker nämligen inte gå därifrån då först dom gjort en grundlig undersökning med provertagning!

Be careful...
Postat av: malinne

Vi har stora problem med våran äldsta dotter på 2,5 år,som konstant är sjuk...och varje gång blir så dålig så hon måste åka in och få dropp.Det är inte roligt alls....Min yngsta som är 1,5 år har varit sjuk i feber 2 gånger sen hon föddes medan min äldsta dotter är sjuk VARJE månad och är det i ca 2 veckor.....HDå hon haft problem med maten och svårt att gå upp i vikt så klarar inte hennes kropp av att vara sjuk...Men små barn är sjuk ofta,så vad ska man göra?


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se