...



Tiden bara rusar iväg och Milo blir bara större och större. Förra veckan började vi inskolningen på hans förskola, allting har gått super bra. Däremot skulle vi fortsätta inskolningen imorgon, men lilleman har åkt på feber och världens dunderförkylning. Men det är vell så det blir när dom börjar på förskola, bakterierna flödar ju och jag kan nog räkna med flera sjuka dagar framöver här hemma. Det är riktigt jobbigt att se han så dålig, man önskar att man kunde föra över det på en själv istället... Det trista är att inskolningen blir drabbad också, but what to do? Hoppas han blir frisk nu bara, mitt lilla hjärta!

Jag är i full fart med att söka jobb och jag hoppas verkligen att jag hittar något snart. Har redan märkt att det kommer bli svårare än jag trott, mycket tror jag beror på att jag faktiskt har barn. Det är vad dom sagt på arbetsförmedlingen också, att tyvärr så anställer arbetsgivare hellre någon som är barnfri. Så jävla värdelöst och trist att det ens ska behöva vara så... Skulle alltid kunna ringa till min gamla arbetsplats, men de ligger alldeles för långt bort. Om något skulle hända Milo eller om han blir sjuk så behöver jag kunna ta mig dit någelunda fort i alla fall. Inte med över en och en halv timmes resväg... Men vi håller tummarna, och tårna på en gång! Har sökt en massa jobb nu och något svar borde jag ju få. Är ju faktiskt kompetent och utbildad. Wish me luck folks!

Be careful...
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Jag hoppas verkligen att du får ett jobb!

Kram<3

Postat av: Maja

Vad har du utbildat dig till? Eller vad har du för utbildning? Kram

2012-02-16 @ 21:11:02
URL: http://sextondedecember.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se