Take me home, to the place where i belong.

 
Fy fan vad jag längtar hem, de är nå sjukt! Snart har vi bott en hel månad hemma hos mamma, känns som en evighet samtidigt som jag inte kan förstå hur en månad kunnat gå så fort? Konstigt det där. För er som inte vet det så bor vi här då dom håller på å renoverar vårt badrum som är fuktskadat. Men jag hoppas fan att dom blir klara snart! Målet va egentligen att dom skulle hinna klart innan jul, men det är nog bara att glömma. Känns så surt! Jag hade sett fram emot det här julen och köpt nya julgrejer till hemmet. Allt ligger fortfarande kvar oöppnade i förpackningarna hemma och resten av julpyntet är kvar i källaren. Inga julgardiner har kommit upp, inga stjärnor och inga adventsstakar. Min lägenhet är så långt borta julen man kan komma att jag redan längtar till nästa. Jag får la va glad att mamma gjort så fint här hemma så man får lite julkänsla. Men ändå, den här julen hade jag planerat, den skulle firas ordentligt och man skulle känna den där härliga julkänslan direkt när man kom innanför dörren. Det fanns så mycket jag tänkt göra. Men ingenting blir som man tänkt sig, right? Varför blir jag ens förvånad.
 
Nu ska jag ta en date med john blund, måste tydligen upp tidigt imorgon på order från mamma. Det roligaste av allt är att jag alltid går upp tidigt med tanke på att Milo inte direkt är någon sjusovare inte. Men jag antar att hon är van vid lillbrollan som kan sova till eftermiddagarna om det är så. Hon har nog fortfarande inte kopplat att jag kommit över den perioden, för längesen dessutom, haha!

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se