New tatto is coming up, hell yeah!

 
Aloha! Hur har ni det i snökaoset? Här är det fin fint, förutom att Milo blivit sjuk... igen! Han är banne mig mer sjuk än frisk känns det som, min stackars lilla prins. Tycker så synd om honom och önskar verkligen att jag kunde ta över skiten på mig själv istället. Men det sägs ju att det är så här det ska vara under det första förskoleåret. Hoppas det inte är nå baskilusker igen bara, vill helst slippa proppa i honom en massa antibiotika och mediciner. Men måste man så måste man...
 
Mer då? Jo vann ett presentkort idag på 500 kr på Inka Tatto, så nu jävlar ska jag äntligen ta mig i kragen å göra den där tatueringen som jag så länge velat göra. Gah vad jag längtar!

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se