Fumligt värre.

 
Jag har en sån konstig känsla inom mig, kan inte riktigt förklara. Jag vill göra någonting, tänker tillbaka och saknar. Men vad? Vad är det egentligen jag saknar? Vad är det jag vill göra? Varför har jag den här känslan? Vill kunna skriva som förr, men vet inte hur man gör längre. Har jag glömt bort? Har jag förträngt? Eller vågar jag bara inte längre? Varför känns det som om jag måste granska vartenda ord innan jag publicerar? Varför kan jag inte bara låta tankarna få göra sitt? Fylla skärmen med värdelösa ord, men, som ändå har en mening, för mig. Vad har jag tappat på vägen? Vad är det som försvunnit? Jag känner själv att något är borta. Kommer jag hitta tillbaks igen? Ni förstår säkert inte, knappt så jag själv gör det. Men det behövs inte, man behöver inte förstå allt. Nu känns det bättre, även fast jag fortfarande inte vet, vad det är jag saknar...

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se