Från det ena till det andra.

 
Imorgon är det Milos sista dag på förskolan innan det är dags för jullov. Eller vänta nu, vinterlov ska man vell säga? Va fan då för undrar jag, när man alltid sagt jullov innan? Jo för att vi i Sverige inte får ha något som förknippas till våra traditioner längre eftersom det kan klassas som rasistiskt. Jag vill bara säga så här, att det är alla dessa dumma jävla politiker och styrelsemän högre upp som startar dessa problem genom att skapa dom. Jag skulle kunna gå in längre på de här, men det orkar jag inte just nu och det var inte meningen från första början. Egentligen ville jag bara säga att ja, det är Milos sista dag imorgon innan han går på jullov och självklart ska hans underbara fröknar få sig en liten julklapp. Ännu mer självklart är det att det dom ska få är på bilderna ovanför. Sött va? Det är dom värda som tar så bra hand om det finaste vi har.

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se