Bättre sent än aldrig.

 Tänkte slänga upp några bilder från Milos 2 års dag. Dessvärre får ni nöja er med kassa iphone bilder då slarvmajan själv tappat bort kameran, säkert ligger den någonstans hemma, frågan är bara vart? Skulle ändå behöva köpa en ny, kanske ska satsa på en systemkamera? Skulle ju vara kul att ha, synd att dom är så fruktansvärt dyra bara!
 
 
Vi väckte Milo på morgonen med "födelsedags frukost", smörgås, juice och bakelse. Han såg lite chockad ut och undrade nog vad fan vi pysslade med när vi kom sjungandes till "ja må han leva" och med en massa presenter så tidigt, haha! Men glad blev han allt, det kan jag lova!
 
 
Beställde den här balla tröjan till honom dagen i ära. Tänk att han redan blivit 2 år, vart tar tiden vägen?
 
 
Det bjöds på riktig "gofika", å ja, jag vet att tvåan på tårtan är åt fel håll. Ni behöver inte påminna mig om det, även fast det va ganska kul, haha. Vet inte riktigt hur jag tänkte där?
 
 
Mina cakepops va väldigt populära, tur det för jävlar vad jag slet med dom!
 
 
Det var en riktigt rolig dag med en massa underbara människor som kom och firade våran lilla prins. Galet mycket presenter fick han också, ett tag visste jag inte riktigt hur jag skulle få plats med allt. Men det löste sig, fick bara möblera om i hans rum, rensa bort leksaker och kläder för att göra plats åt allt nytt, haha. Tusen tack till alla er som kom och gjorde Milos dag till den bästa ♥

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se