Så jävla sugen!



På att bli mörkhårig igen!!! Ska jag, eller ska jag inte? Vad tycker ni? Blääää, beslutsångest!



Sist jag va mörkhårig för 2 år sen typ, waaaay long time ago! Å så Mario och Issa, shit vad lätt allt va på den tiden. Minnen, minnen! Det va en bra tid i mitt liv, en jätte bra tid faktiskt.

God natt!


Be careful...
Postat av: Becky - Mamma till Cassie

Färga det mörkt :D Det är alltid roligare med en förändring i sitt liv som man har kontroll över själv :) Dessutom så är det så jävla snyggt med mörkt hår. Ska faktiskt färga mitt hår svart nu nästa vecka har jag tänkt :)



Kram!

Postat av: M;a

2011-09-16 @ 11:00:21
Postat av: Mariah

Du passar riktigt bra i mörkt, så ja tycker du ska bli mörkhårig =)

2011-09-16 @ 11:01:00
URL: http://alovewithoutend.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Ja, det tycker jag att du ska :)

2011-09-16 @ 12:28:08
URL: http://pimpxprincess.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se