The days go by...

Dagarna flyter på här hemma, Milo gör nya framsteg hela tiden. Han ålar inte längre utan kryper numera, tar sig fram ståendes med hjälp av möbler och klättrar på allt han kan. Pratar gör han också och kallar alla för "bebis", det roligaste är nog på mornarna när Dizzie kommer lunkandes. Då utbrister han alltid samma två ord som får mitt hjärta att smälta för varje gång, "heeeej bebiiis" med världens leènde. Mammas sötnöt! Tiden går så fort, tänk att han redan är 10 månader. Två månader kvar sen blir det ett års kalas och en massa gottigheter i mängder kan jag lova. Kommer nog spendera två dygn i köket om jag ska hinna göra allt roligt jag sett, åh vad jag längtar! På fredag fyller däremot jag år, 23 barre. Helt sjukt, känns fortfarande som om det va igår jag blev 18 typ. Det kommer jag fira här hemma med nära å kära samt bullar å tårta typ. Kommer bli en kanon mysig och lugn födelsedag, precis så som jag vill ha det. Nu ska jag däremot göra som lilleman här nedanför, hoppa i bingen å nanna kudde.



God natt ♥


Be careful...
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Hha vad gulligt =) ha en så bra dag

Postat av: Emma

ja du, tiden går så fort! Jag håller oxå på att fixa och trixa inför melvins 1 års kalas, 2 månader kvar, men vill vara ute i godtide och få allt så perfekt som möjligt:)..jätte fin pyjamas han har, vart har du köpt den? ha en fin dag kram emma

2011-09-28 @ 13:47:03
Postat av: sofie :-)

Ja, tiden flyger iväg fort! Passa på att njut nu när han ännu inte springer iväg från dina kramar ;-) Teodor har börjat kramvägra och springer iväg varje gång man frågar om en kram ,haha!



Och grattis i förskott förresten, ett lugnt hemmakalas med nära&kära och gottigheter låter alldeles perfekt! :-)

2011-09-28 @ 15:51:44
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se